28 Ekim 2015 Çarşamba

TOTOŞKALAR'IN HAKLI GURURU

NY TIMES ***** "A Masterpiece"
THE SUN ***** "Unbelievable"
WASHINGTON POST ***** "A Must Read!"
BULVAR ***** "Yarrak Gibi"        




          Herkese yine ve yeniden merhabalar. Milyonların sevgilisi TOTOŞKALAR'a ara vermek durumunda kalmamın sebebi yazının sonunda sevgili okurlar. Sizleri adeta bir maniac gibi özledim.

          Geçtiğimiz yılın haziran ayında Tuvalu/ Funafuti island'da 17.si düzenlenen "EN YARAK KÜREK BLOGLAR" ödül töreninde çok haklı bir gurur yaşayarak yarrağın başını yani "Golden Cock" (yaygın adıyla Michaels'lar*) ödülünü aldııııkkkkkkk.


Ödül Pozum (Kendime telif hakkı ödememek için mozaikledim yüzümü)

           Törene blogumuzun yaratıcısı "ben" tek başıma katıldım. Ödülü Julianne Moor'un elinden almak ise apayrı bir sevinçti. Göz yaşlarıma hakim olamadığım gibi bir de sahneye çıkarken merdivenlere kapaklandım. Neyse ki çok iğrenç bir görüntü verdiğim için basın fotoğrafları imha etti. Ödülü alırken "Yalnız ve güzel ülkem için..." dedim. Sonra da ingilizceye çevirir gibi yapıp "i'd like to thank the academy" dedim ve büyük bir alkış tufanı koptu. Kırmızı halıda ünlü modacı Kemal Doğulu'nun tasarladığı pandalı polar tulumum oldukça ilgi çekti. Kıskanç bakışlar da gözümden kaçmadı değil. Hemen "soyu tükenmekte olan pandalara dikkat çekiyorum" diye yapıştırdım duyarı.


Julianne'ciğimin sevinç çığlıkları...

           Ödülü kapmamdaki en büyük payın, milyonlarca okuyucusu olan bitanecik bloğumuzu (nedense kontrol panelinde göründüğü üzere) en çok tıklayan ABD'li fanlarımın olduğunu düşünmekteyim. Teşekkürler Sam amuca!!! (Utanın lan yalnız ve güzel ülkemin totoşkaları)

           "Peki, ödülü alalı bunca zaman olmuş şimdi mi aklına geldi yazmak?" dediğinizi duyar gibiyim. Çok haklısınız. Siz totoşka severleri çok yalnız bıraktım, yaşam amacınızı elinizden aldım, kimilerinizi intihara sürükledim ama benim de başıma neler geldi bilseniz. Törenden sonraki after party'de tanıştığım Tuvalu'nun yerlisi bir adamla (ismi lazım değil) evlendim. Adını Tuvalu'nun ilk başbakanından alan Toaripi Lauti adında bir guinea pig'imiz oldu. Daha sonra aile içi şiddet dolayısıyla boşandık fakat dava çok uzun sürdü. Bu süre boyunca Tuvalu'da kalmak zorunda olduğum için de bloğuma ara verdim ve sevenlerimi üzdüm hakim bey :'(  Ama korkmayın artık sizinleyim sevgili milyonlar....

* Golden Cock ödülünü 15 sene önce alan Ahio Abinadab sahnede ödül için "aaa ne kadar da amcam Michael'a benziyor" dediğinden beri heykelcike Michaellar (Michaels) deniyor... :')













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder