17 Aralık 2012 Pazartesi

80'LERDE SABRINA İLE TOMBUL TOMBUL MEMELER

Bir Rebecca Black - Friday olmasa da nakaratını daha iyi ezberleyelim diye lyricsli video koydum..


      Evvet, sıradaki videomuz bol malzemeli, bol tantanalı bir 80'ler videosu. Sabrina'dan tüm erkek fanlarına geliyor.. Boys Boys Boys..
"Memeler baş kaldırmış, kavuşmuyor düğmeler.." İbrahim Tatlıses

            Bu günkü totoşkamız, tam adıyla Sabrina Salerno,(1968 doğumlu) kıtır bir İtalyan şarkıcı . Memelerine, pardon! kariyerine  İtalya'nın Liguria adlı sahil kentinde düzenlenen bir güzellik yarışmasını kazanarak başlamış. 1985 memesinde pardon! senesinde ise pazara kadar değil mezara kadar "seksi" bir kadın olacağım deyip papanın huzurunda yemin ederek "Sexy Girl" isimli single'ını çıkarmış. İncelememize konu olan Boys (summertime love) şarkı ise 1987 yılında yayınlanan "Sabrina" adlı albümünde bulunuyor.
       
             Videomuza geçmeden önce Sabrina hakkında biraz daha fikir edinmek amacıyla, itinayla seçmediğim (!) bir kaç single 'ının adlarını paylaşmak istiyorum.
                                                                                                1987 - "Hot Girl"
                                                                                                1988 - "All of Me (Boy oh Boy) :S
                                                                                                1989 - "Sex"
                                                                                                1990 - "Yeah Yeah"
                                                                                                1999 - "I Love You"
                                                                                                2006 - "I Feel Love"
                                                                                                2010 - "Call Me"
             
           Yaş ilerledikçe, single adlarına da bir usturup gelmiş fark edildiği üzere. Şahsen ben 1999 yılında evlendiğini ve 2010'da ise boşandığını düşündüm fakat biyografisinde boşanma ile ilgili bir şey göremedim. İtalyan magazin basını sayesinde kendisinin 2006 yılında Enrico Monti adlı biri ile evlenmiş olduğu bilgisine ulaşabilim. Luca Maria isimli bir de bebeleri var ama çocuğu yediler mi, dilendiriyorlar mı, ne yaptılar bilmiyorum. Görsel falan bulamadım :(
          Neyse, Sabrina'nın bir numaralı fanıymışım gibi biyografik işlere bir son verip, daha fazla sıkmadan, Boys' un videosuna geçmek istiyorum bir an önce. Ama görsel malzeme o kadar zengin ki neresinden tutsam bilemedim.
       

Klibin yönetmeni, odak noktasını başka yerlere çekerek hepimizi ters köşe yapıyor..
              Yukarıda açılış sekansı (çok havalı olsun diye bu kelimeyi kullanmak istedim) bize videonun gidişatı hakkında güzel bilgiler veriyor. Peki sağ üst köşedeki daire içindeki kim? Tabi ki Hüner Coşkuner.. Hahaha.. Yok, yok Sabrina elbette. Fakat yönetmenin dehası o kadar belli oluyor ki, açıkçası ben Sabrina'yı popo zannettim. Üçer metreden toplam altı metrelik kol uzunluğuyla yıldızımız havuza balıklama atlamadan önce ısınma hareketleri yapıyor. Her yerden popolar ve memeler fırlamaya devam ediyor.

Dikkat testi: Bakalım resimdeki kabak çiçeğini fark edebilecek misiniz?
       

           Akabinde yüzerek kıyıya gelen Sabrina'nın yanına,  takım elbisesiyle suya girmeyi göze alan, elinde ne idüğü belirsiz bir kokteylle Ümit Besen geliyor. "Abla yan havuzdan yolladılar" deyince Sabrina da durur mu yapıştırmış cevabı. "Sun shines down.. bla bla bla..". İşte, şarkıya giriyor yani. Yalnız paçaları su içindeki garson bu karede,  klipteki en makul insan gibi görünüyor, zira dikkati arka plana çekmek isterim. Çalıların arkasındaki röntgencilerden, Sabrinacık'a fesatlık ve kıskançlık dolu bakışlar atan pörsük teyzelere, apışını açan slip donlu adama kadar her yol var. Yönetmenin ya kafasına güneş geçmiş olduğunu ya da "aman koy ver gitsin, böyle daha doğal" diye içinden geçirmekte olduğunu düşünmekteyim. Evet, videomuzun kurgusu gittikçe daha da garipleşiyor dostlaaarr...


          Sıradaki görüntümüzde Sabrina'nın soyunma kabinine tünemiş "ben böyle gadın görmedim gardaşş" dedikleri her halinden belli olan üç adet slip mayo görmekteyiz. Salına salına, saçlarını savura savura şarkısının   nakarat kısmını söyleyen Sabrina ise "boys?" diye içinden geçirerek kararsız bir şekilde bir kameraya bir sliplere bakıyor. Yanlış izlenim vermek istemem, yıldızımız bütün iyi niyetiyle, sempatisiyle, gülen gözlerle sürdürüyor klibini zavallıcık. Napsın? İlk hitinde "ben böyle boys istemem" mi desin, ne desin?


          Bu görüntünün üzerine yorum bile yapmak istemiyorum. 2.5 saniye içinde, izleyende sarhoşluk hissi yaratmayı başaran bu kareyi yönetmenin fantezi dünyasına  havale ediyor ve bir diğer görüntüye geçmek istiyorum..


            Abukluklar silsilesi videomuz bir anda "(artistik) tramplen atlama" görüntülerine geçiyor. Yarışmacı poposunu tramplene çarpıp acı içinde suya atlıyor. Etrafındakilerde her hangi bir hareketlenme olmadığı için arkadaş çevresi tarafından sevilmeyen bir insan izlenimi uyandırıyor. Yazık.. Videonun ilerleyen kısımlarında daha başarılı atlamalar görülebilir.
         

           Artık sona doğru yaklaşırken, yönetmenin doğallık politikasını başka tarafından anlayan oyunculardan birinin, kıç arasından mayo çıkarma hareketi kameralardan kaçamıyor. Sabrina da hiç bir şeyin farkında olmadan şarkısına devam ediyor fakir..



            Video boyunca, memelerini doğal bir şekilde açmak için türlü şebekliği yapan Sabi, sonunda amacına ulaşıyor ve videonun son bir dakikası bu memelerin açılıp kapanmasından ve bir kaç mekan tekrarından, sulu şakalardan oluşuyor.
            Son olarak kendisi ile gerçekleştirilmiş bir röportajdan bir özlü sözünü aktarmak istiyorum:
                        "When you see a flower, a beautiful flower, do you hide it? No.."
     




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder